P1070549_edited.jpg

BGK (Syd) -

Billedkunstnerisk Grundkursus

Vores billedkunstneriske talentskole BGK er en kunstuddannelse for unge mellem 18-25 år, der ønsker at udbygge og forbedre deres visuelle kreative evner.

​Sønderjyllands Kunstskole danner rammerne om et inspirerende, udfordrende og fokuseret uddannelsesmiljø og er en ideel forskole for senere optagelse på kunstakademier, designskoler, arkitektskoler, animationsskoler og andre kunstrelaterede uddannelser.​​​

BGK-uddannelsen har som vores fornemste opgave at styrke og målrette unge og debuterende kunstnere i deres færd ind i kunstens forunderlige verden.

BGK er en del af et vibrerende kreativt miljø, hvor den studerende har mulighed for at udvikle og afprøve sig selv i en verden af frie tanker og 'krøllede' ideer.

BGK-uddannelsen har sin egen hjemmeside, hvor du kan læse meget mere om optagelse, ansøgningsfrist, økonomi mv.. Klik her.

Notice:

Are you a foreign participant, you are more than welcome to join our courses and you can contact us by clicking here.

Tilbage til kurser

Galleri